top of page

הקרנה ושיחה עם יוצרי הסרט

הסרט מסתיים, האורות נדלקים ולקהל יש המון שאלות....
אנחנו עולים לבמה ומנהלים שיח אישי וכנה עם הקהל. מספרים את הסיפור האישי. את מה שלא נאמר, ועונים על כל השאלות - עד לאחרונה שבינהן.
מאז שעלה "חיה בסרט" לאקרנים, קיימנו עשרות מפגשים עם קהילות בכל רחבי הארץ והעולם. המפגש עם הצופים מאפשר לנו להעביר את המסר האופטימי של חיה ושלנו.
נשמח להגיע גם אליכם!
שלחו לנו וואצאפ :-)
ההקרנות הבאות
:במאים
מירי אורמן, עמית מילר
:הפקה
אביגיל שפרבר - פרדס הפקות
:מוזיקה מקורית
ארקדי דוכין
:קריינות
רבקה מיכאלי
:עיצוב ואנימציה
ירון שין עם גיא אדות
:קולוריסט
אהרון פאר
:עיצוב פס קול
אסף ביטון
:תמיכה
קרן רבינוביץ

bottom of page
































